آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

استقبال هجران

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ق.ظ

امروز تولدم نبود ولی چون داره پاییز میاد و من زودتر به استقبال هجران باید برم و از خونه به خوابگاه اونم از اهواز به تهران هجرت کنم پس آقای همسر خان جشن تولدمو دو هفته ای زودتر گرفتن. البته به من هم گفتن ولی قرار بود فردا بریم سینما، کیک اونم یک روز زودتر خیلی هیجان زده م کرد.

 عزیزدلم چقدر سخته به استقبال هجران رفتن و آقای همسر جونم چقدر زیبا اینکار را کردن. البته خدا به من رحم کنه از همین حالا انگار روحم رو ازم میگیرن. خدای بزرگم به من و اقای همسر خان مهربون کمک کن.


با آرزوی خوشبختی:)