آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

دنیای مجازی

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ق.ظ

جناب آقای همسر خیلی به دنیای مجازی علاقه دارن.

الان از خواب بیدار شدم. ایشون قبل من بیدار شده بودن و در حال جستجو در سایتها و کار با گوشی ش بود چند لحظه ای بهش نگاه کردم متوجه نشد بعد نشستم وبهش زل زدم متوجه نشد پاشدم ودر یخچال را باز کردم و برگشتم باز چیزی نگفت بهش پیامک دادم بره حلیم بخره بعد چند دقیقه گفت خانم گل چرا پیامک میدی؟ خودمو بخواب زدم وجواب ندادم.

از این نوع رفتارهاش در این تابستون خیلی دیدم بیشتر مواقع واقعا حواسش نیست ولی بعضی مواقع حوصله نداره که حواسش باشه😉

فکر کنم اینکه من در یه خانواده پرجمعیت دنیا اومدم وبزرگ شدم والبته همیشه هم خابگا بودم و آدمهای زیادی دور و ورم بودن و ایشون در یه خانواده کم جمعیت و قانون مدار بزرگ شدن وهیچ وقت هم طعم خابگاه و جاهای شلوغ را نکشیدن باعث تفاوت بزرگی در ماشده😚

جناب آقای همسر اگه ساعتها تنها باشن و هیچ آدمی باهاشون حرف نزنه نه تنها ناراحت نمیشن بلکه خوشحال هم میشن برعکس من که تحمل دوساعت تنهایی را ندارم و رسما دیوونه میشم. هرچند من هم علاقه شدیدی به دنیای مجازی دارم😊


با آرزوی خوشبختی😍