آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

خرید

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

چند روز پیش با اقامون رفتیم بازار تا برای من مانتو بخریم. هدف من این بود یک مانتو با قیمت معمول که الان حدود هشتاد- نود تومن برای یک مانتوی متوسط است، بخرم. ولی آقامون جایی ما را برد که با صدو سی تومن توانستم چهار تا مانتو با رنگها ومدلهای زیباتر و البته با جنس بهتر از آن چیزی که خودم دیده بودم را بخرم. خیلی از خریدم راضی هستم هر روز نگاهشان میکنم وکلی لذت می برم. امروز عکس یکی شان را برای خواهرم که در شهر دیگری است فرستادم خیلی خوشش آمد گفت چند گرفتی ولی نگفتم چون نمیخواستم اصطلاحا" تو سر مال بزنه" و نمی خواستم مثل بعضی خانمها هم دروغ بگویم. خدا راشکر 

خرید