آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

دغدغه جدید من:)

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ
الان در خانه تنها هستم مثل تمام این ساعات در این تابستان. همسرم برای اوردن روزی حلال به پیکار روزگار رفته است و من اینجا کمی به خانه می رسم و کمی درس می خوانم کمی وبگردی میکنم و در نهایت کمی به خودم میرسم تا آقایمان دو نصف شب به خانه برگردد. از دیدن روی ماهم شاد شود و بعد از کلی صحبت پنج صبح (بعد از اقامه ی نماز) بخوابیم و چون اتاقی که در آن میخوابیم پرده ندارد صبح زود از شدت نور بیدار شویم و دوباره نمی دانم چطور ولی باز بخوابیم!!
اقا برای خانه چند تابلو خریده، پرده هم داریم ولی بنده خدا وقت نمی کند که نصب شان کند. 
الان می خواهم چند دغدغه ام را مطرح کنم. یکی خوابگاه برای ترم آینده ام است که ده روز زیارت عاشورا نذر کرده ام تا جور شود. مسائل دیگری مثل اینکه ایا میتوانم به راحتی بچه دار شوم ( چون سنم دارد بالا می رود و بعد از پایان تحصیلاتم در سن بحرانی برای بارداری هستم)و سرکار هم بروم و البته رساله ام تمام شود، که همه را به خدا سپرده ام. دغدغه ی جدیدم هم شده اینکه آیا میتوانم برنده مسابقه ی خندوانه شوم و سرویس اسنوا را ببرم و...
یعنی می شود؟:))

نظرات (۳)

  • آقای فِلینت
  • عجب نذر تو نذری شد!
    :)

    اخه احساس میکنم وقتی نذر میکنم خدا بیشتر هوایم را دارد!!
  • رادیو عاشقی
  • به امید خدا ان شا الله به خواسته هاتون برسین
    موفق باشید