آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

آبگوشت..

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

هفته قبل برای اولین بار در عمرم آبگوشت درست کردم😉

آقای شوهر خیلی خوشش اومد طوریکه سه روز بعدش دوباره درست کردم وخدا را شکر دومی از اولی خیلی خیلی بهتر شد.😊

فکر کنم اگه مرزه داشتم واضافه میکردم خیلی خوشمزه تر می شد، همانطور که به لوبیا پلو شوید که اضافه کردم محشر شد.

خدا به آقای همسرم کمک کنه چند روز دیگه که من برم خابگا اون میمونه و کلی تنهایی. منم میگم تنهام ولی زیاد درست نیست این تابستون را که کلا اینجابودم فهمیدم تنهایی خابگاه با تنهایی خونه چقدر فرق داره.😳

بنده خدا از همین حالا همش داره برنامه میچینه که فقط برای خواب بیاد خونه. خیلی خیلی سخته واقعا درکش میکنم و از خدا میخام زودتر کارام تموم شن اونم بخیر که همسرم راحت تر زندگی کنن.


با آرزوی خوشبختی😀