آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آینه

می نویسم که از روشنای وجودم به دریای نگاهت برسم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۰ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۹ - ....مسعود ....
    متشکرم

تابستان خودم را چگونه گذراندم😉

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ق.ظ

در ادامه پست قبلی باید بگم تمیز بودن خیلی خوبه و راحت ترین راه و بهترین راه برای تمیز جلوه کردن اتو کشیده بودن لباسها و کفشهای تمیز و واکس زده است. جناب آقای همسر فست فود دارن و چون بشدت آدم تمیزی هستن با اینکه فست فودشون مغازه ای با دکوراسیون جدید نیست یعنی بخاطر مسائل مالی نمیتونن شیکش کنن ولی خیلی تمیزه، همیشه میگه مواظب باش دستات را بشوری بعد دست به مواد خوراکی بزنی و اگه کوچکترین شکی به سالم بودن مواد بکنن حتی اگه هیچ استفاده نکرده باشن وتاریخ روش تازه بودنشو نشون بده اونو میندازه. راستش بعضی وقتا فکر میکنم مردم ک نمیفمن چقدر جناب شوهر جون رعایت میکنه و ظاهر مغازه براشون مهم تره پس چرا اینقدر رعایتت میکنن. از شما چه پنهون چند باری هم اینو به خودش گفتم مخصوصا وقتی کالباس خیلی گرون خرید و میگفتم مردم که متوجه تفاوت کالباس شما بابقیه و این همه تمیزیت نمیشن. ایشون هم فقط میگفت نمیخام دین کسی بیاد گردنم و اینکه کسی مریضی چیزی بخاطر سهل انگاری من بگیره. خلاصه امشب منم باهاشون رفتم مغازه، خانواده ای اومدن و بعد از خوردن غذا بهمون گفتن فست فود شما تکه واقعا غذاهاتون خوبو و همه چیز تمیزه خیلی، فقط کاش دکوراسیون مغازه را جدید کنید آقای همسر جون هم گفتن برنامه شو دارن. وای من چقدر خوشحال شدم انگار بعضیا میدونن پشت سالن پذیرایی چی میگذره و راستش تصمیم گرفتم منم در خونه و خابگا خیلی تمیزتر و بانظم تر شم.



ادامه تصمیمات در پست بعدی


با آرزوی خوشبختی😄

نظرات (۱)

هزاران آفرین به این وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری شوهر محترم شما. واقعا جای تحسین داره. اگر همه‌ی مردم همینطوری باشند تصور کنید چه گلستانی خواهد شد جامعه‌ی ما.
لطفا از طرف بنده به ایشان دست مریزاد بگین.